Каква е датата на доставка на поръчката?

Ние обработваме поръчките в рамките на 24 часа, ако техният статус е 'платен' или 'наложен платеж'. Времето за доставка варира от 1 до 5 работни дни. Ако не сте получили продукта си в този период, моля, свържете се с нас: contact-us@kikkaboo.com, +359 88 803 1680. Непрекъснато се стремим да осигурим навременна доставка на вашата поръчка.


Какво да направя, ако трябва да променя адреса си за доставка след направена поръчка?
Ако трябва да промените адреса си за доставка, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти възможно най-скоро. Ще направим всичко възможно да актуализираме вашата поръчка преди изпращането й.

Мога ли да проследя поръчката си?
Да, ще получите номер за проследяване по имейл, след като вашата поръчка бъде изпратена. Можете да използвате този номер, за да проследите пратката си в сайта на съответния куриер/доставчик.

Какви методи на плащане приемате?
Приемаме Visa, MasterCard, банкови преводи, наложен платеж и на изплащане с TBI Bank.

Сигурна ли е информацията за плащането ми?
Да, използваме индустриален стандарт за криптиране, за да защитим информацията ви за плащане. Вашата сигурност е наш приоритет!

Как мога да получа парите си обратно след връщане на артикул?
След като получим върнатия артикул в склада, ще го проверим, за да се уверим, че връщането е допустимо за възстановяване. Ако артикулът е в оригиналното си състояние, ще получите пълно възстановяване на сумата за вашата покупка. Това ще бъде направено по банков път в рамките на 14 работни дни.

Трябва ли да имам акаунт, за да направя поръчка?
Не, можете да направите поръчка като гост. Въпреки това, създаването на акаунт ви позволява да проследявате историята на поръчките си и прави бъдещите покупки по-бързи и лесни.

Каква е вашата политика за връщане?
Приемаме връщания в рамките на 30 дни, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя. Артикулите трябва да бъдат неизползвани и в оригиналната си опаковка.

Как да инициирам връщане?

За да инициирате връщане, моля, да попълните формуляра или да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти. За целта трябва да предоставите номер на поръчката и причина за връщане.


Мога ли да взема поръчката си лично?
Да, можете да вземете поръчката си лично от нашия физически магазин, стига предварително да сте го избрали като опция при метод на доставка. Ще ни намерите на адрес ул. Васил Левски 121, 4000 Пловдив. Ще се радваме да ни посетите от 09:00 до 18:00 през делничните дни и също така в събота от 10:00 до 17:00 часа.

Продуктите ви безопасни ли са за новородени?
Абсолютно! Наш приоритет е да предоставим най-доброто за нашите деца. Ето защо всеки наш продукт се тества спрямо Европейското законодателство и отговаря на най-новите стандарти и изисквания за безопасност.

Не знам как да използвам продукта, който купих.
Всеки продукт на KikkaBoo идва с подробна инструкция за употреба, налична на няколко езика. Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.